חברי מועצג"ת דורשים לקיים בוררות; פרוש: "אי אפשר להמשיך כך"

    איתי גדסי No Comments on חברי מועצג"ת דורשים לקיים בוררות; פרוש: "אי אפשר להמשיך כך"

    לקראת הגשת הרשימות בחמישי, ב'אגודת ישראל' עדיין אין הכרעה על תביעות שלומי אמונים ובעלז, על סדר נציגי הסיעה בכנסת וחלוקת הכספים. בכינוס אגו"י תקף ח"כ טסלר: "אם ישנם ויכוחים והם לגיטימיים, עלינו לנהל אותם בבית. לשפוך שמן למדורה זו דרך ליברמן וחבריו"

    כנוס אגודת ישראל. ארכיון צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת סגירת הרשימות ביום חמישי והגשתם לוועדת הבחירות, באגודת ישראל אין הסכמות ובמיוחד לאור דרישות שלומי אמונים ובעלזא, לסדר מחדש של נציגי הסיעה בכנסת וחלוקת כספי מטות הבחירות. היום (שלישי) נודע כי חברי מועצת גדולי התורה דורשים לקיים בוררות באגודת ישראל על 3 הדרישות בטרם הגשת הרשימות. המשאל נעשה ע"י המזכיר הרב ולצר והרב קופרשטיין נציג קהילת בעלזא.

    כעת מתקיים כנס "אגודת ישראל", סגן השר פרוש שמוביל את המאבק לשינוי בסיעה אמר: "ישנם דברים שגרמו לכך שחברים אמרו שאי אפשר להמשיך כך, חייבים לעשות משהו שיוביל לכך שאנחנו נבין אחד את השני ונשב ונסתדר אחד עם השני".

    פרוש הוסיף כי "היום אולי בדרך הקשה מבינים, שחייבים למצוא את הדרך לשבת, להבין ולעשות כולם אגודה אחת לעשות רצונך בלבב שלם".

    מנגד ח"כ יעקב טסלר נשא נאום תקיף בכנס והבהיר כי כל הוויכוחים הפנימיים צריכים להתקיים בתוך הבית, "גם אם ישנם ויכוחים והם לגיטימיים, עלינו לנהל אותם בבית. לשפוך שמן למדורה זו דרך ליברמן וחבריו שמלבים נגדנו את השנאה".

    טסלר הסביר מדוע לא מתפרסמים תשובות פומביות לתביעות בתוך אגודה, "זה שאיננו מגיבים בתקשורת, לא אומר שאין לנו תשובות. ושאנו נבהלים מול מתקפות פנימיות! יש לנו מענה ברור לכל נושא ועניין, והסברנו הכל בוועדת השמונה".

    בסיום דבריו הבהיר: "מתוקף האחריות שלנו למען אגו"י, איננו נגררים ומעדיפים להיות 'שומעין חרפתם ואינם משיבים".



    0 תגובות